Conceptul de evenimente 3 Ceasuri Stylish s-a născut absolut întâmplător. Mă aflam într-unul dintre magazinele Meli Melo Paris, aşteptam să plătesc ceva şi priveam o doamnă care se tot uita la o bluză pe care o probase, dar nu îndrăznea s-o cumpere. M-am băgat în discuţie cu ea şi am sfătuit-o să o cumpere.
Era o bluză cu impremeuri, verde smarald care o avantaja foarte tare pe doamna roşcată care părea lipsită de inspiraţie în ziua respectivă. Surprizător, doamna a zâmbit fericită părând că aştepase o confirmare din partea cuiva. Întinde mâna şi îmi arată o pereche de cercei spunându-mi că ar vrea să-i ia la bluza respectivă. E prea mult îi zic….. (…)
Aşa a început totul. Plecând de la premisa că femeile, în general, adoră shoppingul, am zis, ce ar fi să facem un eveniment în care doamnele să facă cumpărături, să primească consultanţă şi să ne bucurăm şi de networking. Să stăm de vorbă, să ne cunoaştem şi să le dăm şi nişte premii?
Asta s-a întâmplat. Cele două ediţii au fost un mare succes, neaşteptat ca să fiu foarte sinceră, evenimentele desfăşurându-se în timpul săptămânii. Au venit, de la fete de liceu la doamne trecute bine de prima tinereţe. La fiecare dintre ele am simţit plăcerea de a se afla acolo şi a face ceva pentru ele. Felicitări pentru initiaţivă, au spus multe dintre ele, timid. Dincolo de faptul că Meli Melo Paris le-a încurajat printr-un discount semnificativ oferit pe pacursul evenimentelor (3 ore), invitându-le să cunoască îndeaproape gama largă de accesorii, dar şi mai nou introdusele colecţii de haine, doamnele au socializat, au povestit şi m-au impresionat. Acest, „te cunosc, te urmăresc”, „parcă ai şi tu geanta asta”, m-a măgulit, dar deopotrivă m-a obligat. Dacă până acum aveam dubii, acum ştiu cu siguranţă ce am de făcut pentru femeile care mă urmăresc şi pentru cele care încă nu mă cunosc.
Pe parcusurul evenimentului Bluette Salon a oferit doamnelor doritoare diagnoză pentru păr prin intermediul aplicaţiei System Professional, dar şi carduri cu 10% discount la toate serviciile salonului.
Denis Dochioiu, Life Yoga Center ne-a spus câte ceva despre yoga, despre importanţa respiraţiei pentru o stare de bine şi a făcut cadou unei participante, un abonament pe 1 lună, la clasele de yoga.
Colecţia de haine destinate sezonulu rece a cucerit doamnele! Materiale bune, călduroase care urmează îndeaproape trendurile modei, pentru sezonul acesta.
La ediţia de săptâmâna trecută, la un cappuccino oferit de Starbucks Ploieşti am aflat o multitudine de poveşti. Printre şiraguri de mărgele şi genţi multicolore am cunoscut femei „vitejie pe tocuri”. Femeile care se luptă şi care în ciuda piedici lor, se încăpăţânează să vrea să trăiască frumos. Am văzut pleoape căzute de supărări, alintate de un zâmbet jucăuş apărut în colţul gurii atunci când mi-au mărturisit: „Nu cred că o să am ocazia de a purta clutch-ul acesta prea curând, dar sunt ferici tă că mi-am cumpărat ceva nu pentru că am nevoie, ci pentru că îmi place.”
Moda a devenit un ceva care încă nu este pe deplin înţeles, dar este un ceva la care doamnele tânjesc. Partea frumoasă este că tot ce se întâmplă acum în modă este despre încurajarea femeii. Hainele şi accesorilile trebuie să fie ca un aer curat pe care îl tragi în piept dimineaţa, atunci când mergi la muncă, indiferent care ar fi aia, când mergi la supermarket sau când mergi să-ţi duci copilul la şcoală. Moda trebuie să fie culoarea din marea asta de gri pe care o trăim . Moda nu mai înseamnă de mult reguli şi linii clar trasate. Este despre simţire şi plăcere. De ce să fii doar un chip în mulţime când poţi fi o apariţie?
Eu, alături de Meli Melo Paris, mulţumesc partenerilor evenimentului: