Jazz, mașini scumpe și putin marketing. Despre lovemark cu BMW Proleasing Motors

Vă propun o clipă de sinceritate. Aveți senazația că sunteți stăpâni pe voi, că vă faceți achizițiile cu creierul, nu cu inima, că decizia de cumpărare nu vă poate fi influențată sub nicio formă, etc? Buuun, hai să vedem. Cât de mult ți-ai dorit Iphone-ul ăla deși puteai foarte bine să-ți iei un telefon ok la un preț mai mic?  Chiar te dai în vânt după Coca Cola sau îți place iluzia pe care această băutură ți-o transmite indirect prin publicitatea produsului? Chanel! Oh! Chanel! Geanta aia bat-o vina! Pătrațelele alea și lanțul și C-ul! Doamne! Nu, nu încap mai multe lucruri în geanta aia, cheile nu ies singure de acolo și nu-ți ține nici de cald! Daaar, te pune bine! Printre doamnele din înalta societate, parcă-ți face infuzie cu sange albastru!

V-ați prins! Vorbesc despre puterea de atracție a brandurilor, despre cum reușesc ele ca prin emoție să ne facă loiali dincolo de rațiune. În marketing treaba asta se  cheamă LOVEMARK, în viața reala se traduce prin: fac rată, dar tot îmi iau ”bemveu”!

Cum și eu sunt o muritoare de rând, am avut același sentiment joia trecută când am participat la un frumos eveniment organizat de BMW Proleasing Motors. Salut inițiativa companiei de a promova cultura prin jazz, evenimentul fiind  practic o avanpremieră a Ploiești Jazz Festival, dar și popularizarea conceptului de evenimente de networking! Avem nevoie să ne cunoaștem între noi!

Cât despre BMW, recunosc e una dintre mărcile mele pe care le pot pune la ”colțul lovemark”, (nu am încă unul, dar fac rata și tot îmi iau :)) ), alături de Chanel și răposatul Blackberry. Apropo de lovemark și loialitate, acum o lună am insistat foarte tare să-mi cumpăr un Blackberry Passport deși toată lumea mi-a spus să nu fac asta. Doamne ce superb arăta! L-am returant (aproape lăcrimând :)) )după 4 zile, era depășit săracu’! Am zis că trec peste problemele relației noastre, că e la început,dar  când m-au anunțat că de la 31 decembrie nici Whatup nu mai e disponibil pe Blackberry….Adi ne-a distrus relația. Cu forța!

Zic, privește cerul!

15085549_1015078178618586_7951249799094788541_n

15094853_1015081395284931_1899236192872161607_n

15107427_1015078108618593_495148448525274334_n

15109560_1015078465285224_14071950592409084_n

15109577_1015081588618245_8720150423231383695_n

15135967_1015079565285114_1097772105048974764_n

15193454_1015078048618599_3371382585913525479_n

15203176_1015081081951629_9077230104868497635_n

15219431_1015079805285090_5003079288900532376_n

15135848_1015086128617791_8787358127897467381_n

15135967_1015079565285114_1097772105048974764_n

15193454_1015078048618599_3371382585913525479_n

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *