Fashion
×

Mesaj

Funcția de mail a fost temporar dezactivată în acest site, vă rugăm să încercați mai târziu.

Funcția de mail a fost temporar dezactivată în acest site, vă rugăm să încercați mai târziu.

Funcția de mail a fost temporar dezactivată în acest site, vă rugăm să încercați mai târziu.

Funcția de mail a fost temporar dezactivată în acest site, vă rugăm să încercați mai târziu.

Funcția de mail a fost temporar dezactivată în acest site, vă rugăm să încercați mai târziu.

După cum bine ştiţi mereu am susţinut campaniile care au avut în centru ideea de moda accesibilă tuturor. Motivul principal este cel pe care vi l-am tot spus. Aproape fiecare femeie îşi doreşte să fie elegantă şi în tendinţe. Fiecare femeie din fiecare pătură socială are dreptul la a se simţi frumoasă. Frumuseţea sau eleganţa, sau ambele, îţi conferă o stare de bine şi încredere în propriile forţe.

Moda nu trebuie să fie exclusivistă, sau nu trebuie să fie doar exclusivistă. Totul e mai uşor atunci când te simţi bine în pielea ta. Am aflat astăzi despre noutatea cu care vin cei de la Lidl în a doua jumătate a anului şi am zis să împărăşesc cu voi! E foarte interesant!


„Heidi Klum și Lidl fac moda accesibilă pentru toată lumea. Prin noua campanie, „Lidl Fashion Week”, retailerul își îmbogățește colecția de articole vestimentare și le oferă clienților o gamă diversificată, cu haine și accesorii inspirate din tendințele actuale.


Colaborarea dintre Heidi Klum și Lidl

 

Nu este niciun secret faptul că Heidi Klum este o mare iubitoare de modă și un designer care frecvent tonul în materie de tendințe vestimentare. Și, de astăzi, nu mai este un secret nici că Lidl și Heidi fac echipă pentru viitoarea campanie de modă! Rolul vedetei este cu mult peste cel al unui ambasador de brand: ea a creat propria sa colecție pentru Lidl, Esmara by Heidi Klum, ce reflectă în mod evident stilul său personal. Clienții Lidl nu vor avea mult de așteptat: lansarea noii colecții vestimentare este programată pentru a doua jumătate a acestui an.


Ce spune Heidi Klum despre parteneriat:


„Îmi doresc mult ca nou a colecție pe care am creat-o pentru Lidl să fie pe placul oamenilor. Sunt realmente încântată de această colaborare și vă pot spune că este o experiență extrem de plăcută. Asta pentru că atât eu, cât și cei de la Lidl livrăm produse la standarde înalte, de bună calitate și la prețuri imbatabile. Și cred că asta este rețeta succesului, pentru că moda ar trebui să fie distractivă și fiecare dintre noi ar trebui să își permită această plăcere!”

 

Experiența „Lidl Fashion Week”


Noua campanie va avea un caracter dinamic, asigurat prin conceptul „Lidl Fashion Week”, o platformă gândită pe termen lung, prin care Lidl își va prezenta colecțiile vestimentare pe plan internațional. „Lidl Fashion Week” va avea loc de mai mult e ori în fiecare an, în magazinele Lidl din întreaga lume, precum și în mediul online. Colecțiile vor fi disponibile exclusiv pe durata acestor săptămâni speciale dedicate modei. Proiectul „Lidl Fashion Week” începe odată cu colaborarea cu Heidi Klum.

 

Marco Giudici, Director Național de Achiziții și Marketing Lidl România, a declarat:

 

„Heidi este o sursă minunată de inspirație. Ea se simte ca acasă în capitalele modei din întreaga lume, este o persoană plină de energie și de poftă de viață și, în același timp, un profesionist cu spirit pragmatic. Se potrivește perfect cu Lidl și cu clienții noștri! De aceea, ne face o deosebită plăcere că putem anunța, în premieră, în cadrul primei ediții a „Lidl Fashion Week”, colecția Esmara by Heidi Klum, de care clienții Lidl se vor putea bucura în această toamnă.”

 

Pentru mai multe informații:

 

www.lidl.ro

 

surprize.lidl.rosurprize.lidl.ro

 

Facebook Lidl Romania

 

Twitter Lidl Romania

 

Instagram @LidlRomania

 

Modă accesibilă tuturor Lidl și Heidi Klum